برغم انكار بحران عمیق مالی، كشورهای اروپایی روز به روز فقیرترمی شوند
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مالزی اینسایدر، نخست وزیر پیشین مالزی تصریح كرد: اروپا منابع مالی زیادی از دست داده است و اكنون در مقایسه با گذشته فقیرتر شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه افزود: ما در آسیا راه و رسم زندگی خود را داریم. بنابراین هنگامی كه فقیر هستیم مانند مردم فقیر زندگی می كنیم. من فكر می كنم این درسی است كه اروپا می تواند از آسیا یاد بگیرد.

ماهاتیر محمد تاكید كرد: با توجه به اینكه مساله یادگیری موضوعی دو سویه است اما اكنون محوریت با آسیاست و اقتصاد آسیا می تواند در مدیریت اقتصادی جهان نقش اساسی ایفا كند.

ماهاتیر محمد خاطرنشان كرد:رهبران اروپایی بحران مالی خود را انكار می كنند و از اعلام اینكه چه مقدار منابع مالی خود را از دست داده اند، طفره می روند.

نخست وزیر پیشین مالزی ضمن بیان اینكه شرایط موجود اروپا با انتشار پول نمی تواند بهبود یابد،اظهار داشت: دولت های اروپایی باید بر فرایند آهسته و بلند مدت بازسازی اقتصادی خود تكیه كرده و از تكیه بر بخش های مالی دوری كنند.

وی افزود: اروپا باید به آنچه اقتصاد واقعی خوانده می شود و شامل تولید كالا، ارائه خدمات، و تجارت است بازگردد و تنها به گزارش آمارهای بانكی كه در حال حاضر در اروپا انجام می شود، اكتفا نكند.

ماهاتیر محمد تصریح كرد: مسیر ترمیم اقتصادی اروپا طولانی و سخت است و سال های زیادی نیاز است تا اروپا بتواند از ظرفیت های خود برای تولید كالا و خدمات و ارائه آن به جهان استفاده كند.

آساق**335





:: برچسب‌ها: کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: